ساخت بالابر هیدرولیکی ثابت در تهران و کرج

مجموعه سبحانی در زمینه ساخت بالابر هیدرولیکی فروشگاهی و مغازه در تهران و کرج فعالیت دارد

سه شنبه ۲۹ فروردین ۰۲

ساخت بالابر هیدرولیکی ثابت در تهران و کرج

۱ بازديد
بالابرهای هیدرولیکی انواع مختلفی دارد که از پرفروش ترین آنها میتوان به بالابر صنعتی، بالابر فروشگاهی، بالابر مغازه، بالابر انبار، بالابر رستوران اشاره نمود. از مهمترین مزایای این نوع بالابر میتوان به امنیت بالا و هزینه ی تعمیرات و نگه داری پایین اشاره نمود. شرکت سبحانی سازنده بالابر صنعتی هیدرولیکی در تهران، کرج و تمامی شهرهای ایران عزیزمان میباشد.
۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷   -   ۰۹۱۹۷۹۴۱۷۴۰     -     ۰۲۶-۳۶۷۰۹۹۸۵
وب سایت : liftsale.ir
ساخت بالابر هیدرولیکی ثابت در تهران و کرج

بالابر مغازه


 بالابر ها را باتوجه به عملکردی که دارند مورد استفاده قرار می گیرند، بالابر هیدرولیکی مغازه از پر فروش ترین و پر کاربرد ترین نوع بالابر ها هستند که مناسب مغازه های بزرگ و کوچک جهت حمل بار و اجناس می باشد . نصب بالابر مغازه آسان و ساده می باشد اما باید توجه داشت که این امر خود نیز دارای اصول فنی خاصی می باشد که تنها از پس یک نصاب ماهر بالابر بر می آید.  این بالابر ها به دلیل مزیت پر کاربردی که دارند توجه بسیاری از مغازه داران را به خود جلب کرده و با توجه به ابعاد محلم ورد نظر ساخته و نصب می شوند . در صورت نیاز به ساخت بالابر مغازه با ما در تماس باشید.

بالابر مغازه

بالابر انبار

از بالابر صنعتی برای انبار های بزرگ کارخانه ها، انبارهای خط تولید و خط مونتاژ به جهت جابجایی کالا و اجسام در ارتفاعات مختلف استفاده می کنند. بالابرصنعتی با توجه به ابعاد کابین، ظرفیت و فضای مورد نیاز به چند دسته تقسیم می شوند. تمامی تجهیزات بالابر انبار به صورت پیچ و مهره ای و مطابق با استانداردهای روز دنیا می باشد. برای ساخت و نصب بالابر انبار و فروشگاهی با ما همراه باشید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.